VÄSTERÅS

nu snart så ska jag ta tåget tsm med Cornelia till Västerås där vi ska möta upp Mette!
vi ska bo i hennes mammas lägenhet i helgen och moffa mat och shoppa!
var ju såklart meningen att vi skulle åka tillsammans alla tre, men när mette hade beställt
biljett den tidiga tiden (tror vi) att hon råkade boka den sista biljetten vid den tiden, så jag
och Cormelia fick ta ett senare tåg.  måste dock säga att jag är aningen nervös pga den så kallade
STORMEN som har kommit till sverige, det blåser inte så lite här. scary
ite nog med det så hörde jag av min Mr Jansson att han hade krockat med sitt tåg idag, på väg hem från
skolan. Fast de krockade med ett nefallet träd MEN ÄNDDÅÅÅ, huuh, scary*2

hoppas på lyckad shopping, nån med tips om bra och kanske dolda affärer i Västerås?
nån Second-Hand butik? ? 

ciao ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0