Spårlöst!

ujuj, kollade precis på premiären av Spårlöst!
jag kom på mig själv hela tiden med att sitta och le fånigt med
tårar i ögonen! :') 
det var en söt tjej som bott i Sverige heöa sitt liv men vid 6 års ålder berättade
hennes mamma att hennes 'pappa' inte var hennes riktiga pappa utan att han bodde
i Japan! De hade tydligen haft ett förhållande för 20 år sen, blivit kära och hon åkte tillbaks till
Japan där hon sen märkte att hon var gravid. Dock fick hon reda på att han under hela tiden varit gift.
så hon bröt upp kontakten helt. och nu sökte Emelie upp honom i Japan och han verkade verkligen så
gullig, han sa att han tänkte på henne varje dag och att han t om åkt till sverige två gånger för att letra
efter henne!  buhhuuuu...!

allting slutade väldigt bra iaf!  missade ni det kan ni se det på tv4anytime :)


image122

Kommentarer
Postat av: emelie elisabeth

fy, att jag missade det! det gick ju nåt liknande på tv för flera år sedan - det följde jag konstant. asbra ju!. sitter också alltid och fuller och grinar. :P /ems

2008-04-04 @ 12:45:48
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se
Postat av: zannisen

Jag höll på o gråta på mig! Så fint :')
När det träffades, och dom kramades jag bara: ÅH! haha. det va riktigt bra!

2008-04-04 @ 21:59:48
Postat av: heyyouwhostandup

grymt bra serie, kul att dem börjat sända serien igen :p

2008-04-17 @ 19:31:57
URL: http://heyyouwhostandup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0