SÖÖNDAG

idag (tredje gången gilt) så åkte jag och mamma ut för att ta tag i det här med övningskörningen! herregud, viket fenomen BILKÖRNING är egentligen! nu ska jag ut och lära mig köra bil låter helt ofattbart i mitt huvud! men jag går helhjärtat in i allt jag gör! Det gick rätt bra iaf måste jag säga...kör iofs än sålänge bara på en parlering men ändå! :) nästa gång ska vi iaf ut 'i trafiken'  huuaah!


och nu har jag även köpt en massa godsaker, har ni inte smakat honungsrostade jordnötter förut så lova mig att ni göra det för det tar ordet SNACK till en helt annan nivå! :D så nu ska jag iaf iväg till lyrestad och mysa!


ciao


Kommentarer
Postat av: Therese

jordnötter är asgott :P

2008-10-22 @ 14:19:59
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0