OH MY

här har det inte varit lätt att skriva på ett par dagar!
har vart omöjligt att kunna logga in, men nu så kunde jag
andas ut och få skriva lite! 

Mamma har rensat ur sin garderob så nu så har jag en hel del härligt att sy om!
en stickad lång klänning som ska bli..jaaa, det kan nog räcka till både en klänning och
en kjol!

sen har klänningslaget i min garderob utökats med två st under helgen!
 

image121

jag och simon firar jubileum idag! ( som mamma säger)
ett och et halvt år !
pusss på dig!



Kommentarer
Postat av: regina

grattis :)

2008-04-01 @ 18:42:06
Postat av: syssmännigen, the one and only

Hej emmssiii :D
Grattis till dig & simon :)
Jag har sån lust att åka o kidnappa dig o sen åka till GBG och shoppa rumpendumpen av mig :D vad sägs? puss på dig

2008-04-01 @ 22:06:57
Postat av: emelie elisabeth

aw, grattis! :)

2008-04-04 @ 12:46:50
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0