PÅHITT

PÅHITT


detta hade jag på mig idag! rensade ju ut garderoben igår så då fick man ju upp ögonen för det man hade pressat in längst in i garderoben typ förra året?!

denna tröjan iaf, den sitter bak och fram, så den har en fin v-ringning med knäppning i bak på ryggen (fick inte till någon bra bild på det dock) och så drog jag ihop lite hit och dit och satte dit det med en grön fin brosch som jag och min bror tydligen gjort tillsammans när vi gick på dagis.  minns faktiskt hur sur jag var på de barnen som inte hade syskon på dagiset som fick helt egna broscher! tror inte min bror numera kommer vilja ha den så jag klassar den nog som min egna nu :)


ha en bra torsdag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0