tack

image90

jag riktigt sprudlar idag av glädje, vårkänslor och allting!
det är så fint ute, jag tror jag ska ta en promenad senare idag efter lite plugg!
vårkänslorna kommer ifrån att det är så fint ute och sen är jag glad och pigg för att (som ni ser) så har presentkortet på HM komit från outfits.se nu! 
ett sånt gulligt och personligt meddelande var det med också!
det får en att känna sig lite speciell!  det kommer komma väl till pass nu till våren!
sen så var bilden inställd idag så då slutad ejag halv ett istället för 2! vardagslyx


hörs senare mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad kul att du vann :D

2008-02-18 @ 15:17:31
URL: http://neafashion.blogg.se
Postat av: Anonym

vart kommer kläningen ifrån! :)

2008-02-21 @ 16:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0