ARMBAND

image75



ÅH FY VAD LÄSKIGT!  En del av mitt lår domnade bort precis nu! tror det beror på den bärbara datorn dock.
huuh, jag har haft problem med domningar i händerna på kvällarna, det kom och varade nåra kvällar i rad, skitjobbigt verkligen , blir som ett litet barn som gnäller hos mamma om att man inte kan sova!
sen vart det borta ett tag men nu kom det igen , nu är det borta (för alltid oppas jag)

iaf, detta var ju inte alls vad jag tänkt inleda inlägget med!  det skulle ju helhjärtat handla om dettta armband som jag så djävulst vill ha!

det är från cocoo.se


ciao

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Dom är sjuukt snygga !

2008-01-31 @ 17:50:55
URL: http://gronkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0