YOU KNOW NOTHING, NOTHING

vet ni vad jag hörde på radion idag? (jag vet..radio.. men måste ha nåt att lyssna på på morgonen när man varken orkar lägga ner pengar på skivor eller tid på att bränna eget) och Rix Morronzoo är braskit

jo, det var på "Tittis Nöjessvep" som dom hade fått nys om en amerikansk designer Black..nånting
och han hade tydligen listat amerikas sämst klädda kändisar!

1. Viktoria Bechman ( vänta bara, det häpnadsväckande kommer)
2. Amy Winehouse ( neddrogad som de flesta?)
3. MARY-KATE OLSEN !

Bara för att hon inte går runt i hans (säkert skitfula) kläder!


hon inspirerar i alla mig , tycker hon är göörsnygg!
tycker inte ni?



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag håller med dig, mary-kate är bäst, och har super snygg stil!

2008-01-10 @ 21:19:04
URL: http://gronkvist.blogg.se
Postat av: Mathilda

Burfitt : bra :D jaa det är klart ;D haha :)

2008-01-12 @ 20:52:01
URL: http://gronkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0