OH MY GOSH

image48



gillar bilden! 
dagen har inte bidragit med så mycket mer än trevligt sällskap i skolan och det är ju inte fy skam! gjorde iordning ett hgalsband igår som blev väldigt fint! ska se om jag kan ta mig tiden och fotta och lägga upp den här. är en sån där... jag tappar namnet på de, men det är en oval bricka med svart bakgrund och så är det en vit Man/kvinna i profil på.  ja som sagt, bilder kommer säkert ! ;)  be sure

julklappar ja, ett genomgånede tema här på diverse bloggar ser man, jag är faktiskt näästan klar. jag har bara en kvar..den svåraste, till simon, jaa jösses.. vad ska man ge en som aldrig säger vad han vill ha ?
svårt, tufft... men blir nog bra tillslut :)  en sån här kanske ?  http://www.coolstuff.se/p621/TrummandeUSB-tomte.html






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0