TRADITIONER

image53

photo: Lovisa Burfitt

idag var det första dagen på lovet!
och jag vet inte riktigt vad det är (läs: spänning inför julafton) men jag kan inte sova normalt, har inte gjort de i nästan tre dagar!  känns som man var liten och december gick dubbelt så långsamt!
då vi hade en sån här julklappskalender jag  och min bror hade!  man fick öppna ett paket var varje dag till julafton!
mamma och pappa hade INGA problelm med att få upp mig på mornarna, inte att få mig att gå och lägga mig heller!   
konstigt det där :)

idag i alla fall så var båda jag och simon så slöa att jag inte orkade åka till honom och han orkade inte åka till mig.
men jag har haft det mysigt ändå, bara gått runt här hemma i pyjamas, ätit gräddkolor och lyssnat på julmusik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0