TÄNKTE TESTA

Vilket land kommer du ifrån? jag är helsvensk rakt igenom. inget halv eller tredjedel här inte, nej. haha
Din mobiltelefon? En Sony Ericsson W800i, en svart ;) den är fin. och bra. den är jag nöjd med! men man kan ju inte låta bli att blilokad av dessa nya
Antal timmar sömn inatt? Hmm..måste räkna, ca 8 timmar tror jag!.
Vad vill du ha just nu? härligt väder, (kan få innebära lite snö) lite kläder och ett härligt party?
Höger eller vänsterhänt? Högerhänt! ojojoj vad sjukt svårt det ska vara att skriva med vänstern ;O
Språk: Vadå språk? menar du tyyp.. öh..svenska?.
Vilka sjukdomar har du? hypokondriker och restlesslegs syndromet, det tor jag iaf för jag håller på och rör på mina ben hela tiden! kan inte sitta stil! (har förövrigt läst att det finns nåt som heter så!).
Vem är du mest lik, mamma eller pappa? jag brukar få höra rätt ofta att jag är lik mamma, att jag har hennes vackra bruna ögon :)
Ditt mål i livet? Jag ska leeeeeeva tills jag dör.
Sängdags? Nä, inte nu! skriver ju för fulla muggar nad only for you!
Fobier? nej jag kan faktiskt inte säga att jag ahr fobi för nåt, men det skulle vara om nån i min närhet drabbas av maginfluensa! 
Kött eller fisk? Kött.
Har du körkort? nej men ligger i hårdträning NOOOT. har inte kört sen i somras..
Äger du några vapen?  jag har mina gömmor..
Vad skulle du vilja beta om du själv fick välja? Beta? som kossorna? jaa.. skulle nog vara sådana där Sura rosa band!
Är du nöjd med dig själv?  hrm, går lite i vågor :)
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Viktor om det blev en kille och Sofia om det blev en tjej, fråga mig då inte varför det blev Emma!
Favoritgodis? ojoj, av nån anledning blir det alltid en massa röda och rosa saker, och sura saker!
Pepsi eller Coca-cola? Same shit, different name.
McDonalds eller Burger king? Inte so ofta.
Mjölk i kaffet? Ja..och socker ^^
Beroende av något? hrm, ?
Röker du? Nä fifan.
Svär du? jaaaaaaaaaaaaaaaa.
vad hatar du? Nä, sånt där är onödigt.
Sjunger du? Ja, absolut, men bara i ensamhet
Duschar du dagligen?  håret hamnar i npgon konstig obalans om jag duschar varje dag, så oftast varannan.
Har du varit kär? givetvis..
Vill du gå på högskola? Ja, jag tror att det kan vara sktikul!.
Vill du gifta dig? jaa, det ser jag fram emot
Är du hälsogeek?  går lite i vågor, men jag försöker ta hand om mig
Kommer du överens med dina föräldrar? Jovars.
Vad vill du arbeta med när du blir stor? INGEN ANING
Din hårfärg och friyr? Blont, fula gula partier som inte vill bort. lång lugg.
Skorna du hade på dig idag? MY FAVOURITES! mina tygskor.
Kläderna du har på dig idag? Crocker jeans, vitt linne, svart satinjacka och grön sjal
Favoritfärg på kläder? just nu är jag inne i en liten svart period, med vtt grått och svart :D
Hur mycket köper du kläder för varje månad? Beror på. Åh, shopping. Jag vill shoppa.
Skolväska just nu? berro på.
Har du rosa-kamouflage kläder? Haha, nä usch!.
Tatueringar du har? inga för tillfället men jag är sugen på't 
Piercingar du har? as usual i öronen, men rveksamt om det är piercings.
Handväska eller liknande just nu? För många.
Har du glasögon? Najje, men kanske borde?
Din perfekta pizza? huuuuhhh, svårt! är inne i ett stadie där jag provar på lite olika ;)
Randigt, rutigt eller blommigt? Alltihop mixat. WOHO!
Favoritårstid? Hösten och våren är mysiga, det är alla årstider iofs, men sommarn regerar nog.
Favoritmat och dryck? traditionell söndagsstek och mjölk
Favorutdjur?  finns många.
Favoritparfym? Gucci
Favoritprogram? finns många. (VANN JAG NÅT NU?!)
Favoritämne i skolan?  svenska.
Favoritsysselsättning? dansa! det är grymt kul, och så varierande.
Favoritbyxor? Mina gråa jeans
Har du långa naglar? jag bet på naglarna nåt hemskt förut, men sen stlutade jag och dom blev jättelånga, nu så brukar jag ha naglrna relativt korta för tycker det ser fräshast ut, mina naglar växer även grymt fort!
Gillar du när det åskar? ja det är MYSFAKTOR
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du? Det varierar..på allt.
När ska du festa nästa gång? inget planerat än!
Vad är jobbigt? att jag tänker för mkt, får för mig saker och överdramatiserar.
Vad köpte du senast? Hm... joo, ett oranget nagellack (syns här under)
Hur mycket pengar har du? Massa. I'm rich.
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej det är Marie".
Hur svarar du i mobilen? det brukar bli "Hej det är Emma" där med, men ibland kan slänga iväg ett TJOHOOOOO
Vem ringde du senast? Hmm..kan ha varit Cornelia!
Senast kramat? mamma
Senast pussat? Mr Jansson
Sov du ensam inatt? japp
Vem sov du hos senast? Mr Jansson
Vem sov hos dig senast? Mr Jansson
Druckit alkohol den senaste månaden? Ja fifan.
Blivit slagen den senaste månaden? Nejöö
Vad är skönt? Nu tänkte jag skriva något omoget men vi skippar det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0