CELEBRATION

image13


min lugg är lång. nästan jobbigt lång!
och alla runt omkring mig ser jag klippa dessa
ljuvliga luggar som bara är så snygga !
är sugen på't men är samtidigt rädd att jag ska ånga mig!

för jag har alltid tidigare ångrat mig när jag klippt till luggen lite,
sen är ja sugen på brunt hår?!   för att få till tyillväxten på håret lite kanske..
men jag vet inte om modigheten håller inför det!

har nämligen Bad experience av brunt hår på mig! men då
gick jag i fyran/femman och är u pubertetens högsta punkt och
kan ingenting vad som gäller fräshhet :D haha

så kanske ska våga på mig det andra gången gillt?
ja det kommer la visa säg hr i spna fall :)
men era förslag mottages !

OVER´ N OUT

 

Kommentarer
Postat av: jen

Testa på lugg, den växer ut - fort som bara den. Men det säger jag som stormtrivs i min. :)

2007-10-04 @ 00:27:49
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: malin hall :)

jag tycker att du ska klippa rak lugg :) du kan ju alltid sätta bak den med spännen om det skulle bli fiasko:)

2007-10-04 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0