MONKI

image28

MONKI!  var har du hållt hus i hela mitt liv?!
de har ju verkligen en MASSA kläder som jag bara vill gripa tag i. mums
vet inte riktigt när nästa Göteborgsbesök blir, vet bara att jag ska dit på min födesledag i Januari (!)
måste bli npn gång innan, säkert inte bara för de,, MEN då måste jag bara dit!
sorry Karoline att jag tog denna bilden men har inte de rätta skillsen för att kunna åstadkomma en sån
här bild by myself..!  ta det som en komplimang :)  kolla in hennes blogg förövrigt! skitbra! thatshot.blogg.se

MONKI - here I come
 

Kommentarer
Postat av: konichiwanna

ja köper de flesta av mina kläder på monki, de har allt! lovely.

Sv:
tack! alltså jag vet inte, det HUR länge som helst sen jag köpte den. säkert flera år. Men skulle kunna tänka mig gina tricot.

2007-10-31 @ 12:04:52
URL: http://konichiwanna.blogg.se
Postat av: malin hall :)

det finns gryyyyymmt snygga kläder där! fast man blirlite snurrig där inne, iaf i göteborg haha :D

2007-10-31 @ 17:38:59
Postat av: gallon.blogg.se

Ja, monki älskade monki. Sjukt fina kläder!

2007-11-02 @ 17:49:45
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0