PUT YOUR HAND ON THE HEART

Bröstcancer, jag tror att alla, ja i alla fall de flesta känner någon som har drabbats av
denna sjukdom. För mig ligger det mycket nära till hands då min egna mamma har
haft denna hemska sjudom, jag riktigt minns hur dåligt hon mådde och hur hon kämpade
nåt exremt för att bli frisk. Nu hade mamma lyckligtvis turen att bli helt frisk från cancern.
Men det är ändå så många som dör av det. jag är så grymt tacksam för att jag fått behålla min
mamma frisk även om hon har ett bröst mindre!

det finns en blogg, som enligt min mening bara är så...ja jag evtinte...  hon låtsas att hon är sjuk i bröscancer och ska få dödshjälp
imorgon, är det ens tillåtet här i sverige?!  det är grymt okänsligt för dessa människor som verkligen önskar att de
fick somna in ifrån deras smärta och våndor! 
ynkligt !

http://colourfulmiracles.blogg.se/  

 men stöd bröstcancer forskningen så att färre dör pga bröstcancer!


 

Kommentarer
Postat av: Sasha

Det är fruktansvärt, hoppas forskningen tar stormsteg framåt snart. Jag läste i metro häromdagen att var 6:e timma dör en svensk kvinna i bröstcancer! Osannolikt!

2007-10-09 @ 18:53:43
URL: http://sarajansson.blogg.se
Postat av: lina

jag vet hur det känns emma, min mamma har med haft bröstcancer

2007-10-09 @ 20:45:42
Postat av: Sasha

Nu kommer jag ju inte våga skriva det inlägget, ifall du har så höga förväntningar :)Kommer nog ta några år innan jag kommer på något som "duger"!

2007-10-10 @ 20:50:59
URL: http://sarajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0