FLASHBACKS

image10

jajemeen , är jag inte frän så säg?!


för lite mer än ett halvår sedan leatde jag fram en VHS-film med rubriken "Emmas film"
det är en hemmavideofilm som mamma och pappa har filmat under mina två frsta levnadsår!
jag kollade på den nu för kanske.. mja.. sjätte gången eller nåt! men det är så underbart att
få se, ja förstås mig som liten, (fortfarande helt ofattbart att förstå att man vart så liten) och att
få se mormor och farfar!  jag har inte träffat dom på såå många år! och jag får tårar i ögonen så fort
jag tänker på dem. Dom var de bästa!  så jag är glad att jag har den här filmen :)

det är också kul att få se och höra allt knasigt som kommer med på film :D jag har några exempel!

- mamma ligger på BB och ska föda min bror.. sköterkan har tydigen varit inne och "satt igång henne"
  då hör man pappa säga- "jaa. nu så har barnmorskan precis varit inne och tat hål på trumhinnan ! HAHA , (OBS sitter i örat)

- jag är drygt ett år och jag och mina två kusiner är hos farmor och farfar, min ena kusin är lika gammal och min andra kusin
är drygt 5 år!  vi sitter på golvet och fipplar som barn gör.. då får jag för mig att resa mig upp och tar då stöd av min ettåriga kusin
och gör så att han välter ! :P  då hör man min fem-åriga kusin säga "Bra gjort Emma" HAHA :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0