MORGON

ja jag har äran att få ha sovmorogn till 11.25 idag!  något så stabilt som att våran
naturkunskapsvikarie kunde inte komma idag och inte imorgon heller. så mer sovmorgon åt mig där också :)
men jag vaknar ju ändå vid nio men det gär ingenting, för jag gillar att ha mkt tid på mig! :D

varje dag på morgonen när jag går upp sätter jag på Rix FM och låter det vara på hela morgonen medans jag är
hemma!  och då idag nämnde dom att alla på redaktionen har kollat på ett youtube klipp där en tjej i TV4 mitt i direktsändning
spyr!   min nyfikenhet på detta gjorde att jag satte mig här och ja.. helt enkelt kollad epå det! 
och jaa.. det kan man kalla spya :)   helt oväntat också!  (det var ett sånt där ord-program) hon babblar på
(som alla gör nåt extremt i sådana program) och helt plötligt bara typ sprutar hon ut en kaskad. och sen vips!
" ooj, jaa så kan det gå, men jag måste säga JAG HAR MENSVÄRK! då kan man må illa !"
 ni får ursäkta den målande beskrivningen !  frukost nu någon?



Kommentarer
Postat av: Beppo

Haha:D den där filmen e skön..

2007-09-26 @ 23:39:18
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0