SKÖRDEFESTEN

image9

Nu i helgen så är det skördefesten här i Mariestad! erik Segerstedt sjöng i regnet
igår på stan, jag svek han på grund av regnet men jag hoppas att det iaf var rätt nånga där!
jag är en sån som tycker det är så pinsamt annars ;) 
 Men idag ska jag och mamma till stan iaf, vet inte rijtugt vad det är på torget idag men pappa
ska iaf vara där med Lions och stå i Nåt chockladhjul tror jag :)))  kanske man kan få med sig nåt gott hem. hrmm?
ikväll hoppas jag på pööskväll med lfickoorna bara äta och kolla på Svensson Svensson! :P

hälrigt initiativ föresten det här med att göra nya avsnit :D  tablån på ettan ser nu mkt bättre ut på lördagar!
Babben & Co var inte dåligt det heller..

nee nu ni.. nu ska jag ta på mig min nya fluffiga tröja från second hand och bege mig ut i höstvädret!
SEEEE YAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0