TRÖTT SOM SKAM!

jag vet inte ritkigt vad det är som händer.. man går i skolan och är hur pigg som helst och
man hänger med på lektioner och bla bla bla..
men när jag väl kommer hem (och självklart har läxor som kräver sin tid) så
faller jag pladask i sängen och sover i två timmar! jag har ALDRIG kunnat sova
på dagarna innan... kan man skylla på vädret? som man gör med allt annat annars :)
iaf, sköönt äre juu!

vart ju på bio igår med! Underbar och älskad av alla!  den var bra, det kan jag hålla med om!
men jag trodde faktiskt att den skulle vara mer komisk än va den va.. :) men det är ju alltid lika
kul att gå och kolla på bio! :D  it's a moment you know!



image6
älskar dessa teckningar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0