Mysfredag hela kvällen, hela natten.

Idag är det bara jag, min sax och min minnesbok!
den är jättefin! Än sålänge har jag fyllt två sidor! det är så roligt!
jag ska sitta hela kvällen och bara fixa och dona!

fick min första Gardasil spruta idag också, den mot livmoderhalscancer!
känns bra att ta den, fast jag ska ta två till.
det kostar ju lite men det är en billig livsförsäkring tycker jag! :)

image123


det finns en reklam som går på tv nu (typ om pensionen, eller nåt) det är om en man, från att han har pojke
till gammal ser man han hålla på ett lag, Malmö tror jag. och det blir förlust efter förlust.
MEN SEN! när han är gammal ser man hur laget vinner och alla blir så lyckiga och mannen gåret.
jag tycker den är väldigt fin iaf! :)
blödig som jag är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0