ökenboll

här var det öken...har inte fått nåt sug tyvär...fast jag läser en massa fina bloggar dagligen!
men snart så rycker jag väl också upp mig lite!

skolan har ju börjat nu också:) 2:a året på natur för mig!
ska bli roligt, för nu har jag mitt individuella val som lockar!
jag valde dans, för jag hade redan från början bestämt mig för ett
icke-studerande ämne då jag tycker jag har rätt mycket av sånt ändå;)



ooh jag bara älskar den här bilden! den är från picknickfestivalen iår!
dock kan jag inte säga att jag känner den här killen, men jag kunde inte
låta bli att ta en kort på honom..han var fin:)

Kommentarer
Postat av: mathilda

sv: jaa :D och det fanns mycket plats i också :) Det är mycket roligare med en lite personlig :)

2008-08-21 @ 09:46:44
URL: http://gronkvist.blogg.se/
Postat av: issa

Hamnade av en slump på din blogg, via en annan blogg. Och så såg jag den här bilden, jag måste bara berätta att killen på bilden är min fina vän Lucas. haha :)

2008-11-12 @ 11:46:44
URL: http://sommarregnijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0