Dancing days

image95

jag vet inte om jag har nämnt det innan, även om jag har det så var det nog längesedan och jag har nog fått lite nya lärare sen dess! :)  iaf..! en gång i veckan går jag till Dansstationen och får utlopp av min energi i form av dans!
det är det roligaste jag vet och jag håller fortfarande på att utvecklas som dansare! det är roligt nä rman märker resultat! detta är en bild från en uppvisning som vi var några som gjorde på sjukhuet här i stan, för det var invigning för det nya Barn- och Ungdomscentret! det var jätteroligt och det gick jättebra!

i vanliga fall så har vi en uppvisning i slutet av vårterminen där varje grupp visar upp vår dans vi har övat på i slutet av varje träning! och alla dessa danser sätts i ihop som en historia som vår enda (!) lärare Linda har kommit på själv! hon är gryymmt ambitiös måste jag säga!

nu drar jag till Lyrestad! och imorgon blir det trevligheter med mina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0