STEN

ujuj, vad hälrigt det är!
igår kom vi fram till Renvägen 8 i Sälen efter en hård bilfärd i ca 5 timmar, fick träsmak i rumpan med råge! hujj
men det är det värt när man kommer hit (jag har lagt ut bilder i nåra inlägg längre ner) den är så fint!
vi tog ett åk i förmiddags och det gick bra på mina nybörjarskidor för vuxna :)
jag har åkt skidor o några år men jag är inte så mycket för fart och fläkt så det är erfekt för mig tack:)

dock har jag aldrig känt mig så utmattad i lår och tår förut efter ett par åk, haha!
så jag hoppa eftermiddagsåket och låg i soffan och såg och bläddrade i illustrerad vetenskap, riktig intressant tidning faktiskt!  visste ni att man kan bli beroende av banan? inte jag!

uppdaterar säkert mer om min vistelse i sälen under veckan!
ha en bra fortsatt helg!




och TACK för alla röster!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Emma!

Har du fått mitt mail?

undrar
Maria

2008-02-12 @ 09:38:32
URL: http://www.outfits.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0