DET ÄR DEN BÄSTA ALLTIMES



ujuj..denna filmen är bar så klockrent underbart bra/ledsam/gullig!
A walk to remember, remember that! höhö
man gråter kan jag säga, ujjjaaaa!

ahh, och så kommer det ju då typ..spansk text i slutet men ignoera det, om ni nu inte..kan ..spanska!
lyssna annars på vad han säger, det är när han säger det man bryter ihop.

orkar inte ritkigt involvera min i Stockholm fashion week känner jag, samtidigt vill jag det!
kan kanske bero på att jag bor typ 3 h bort. skulle annars vara kul att se...nångång!



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh den är ju bara bästbästbäst! klart att man fäller en tår eller två :')

2008-02-07 @ 00:44:19
URL: http://aktuelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0