JAG LÄNGTAR

det jag längtar till, ja det är studenten..jag kan sitta ett bra tag och bara glida iväg med tanken till juni, om ca 2 och ett halvt år då jag kommer dricka champagne och äta jordgubbar och senare skrika mig hes i tåget ner till stan, som jag känner nu känns det som att alla känslor kommer komma på samtidigt då!  jag kommer vara grymt stolt över mig själv! känna lättnad, jag kommer vara lyckligast av alla..men samtidigt så är ju det slut där. man kommer inte ha ångesten varje söndagkväll för att man ska till skolan nästa morgon. visst, jag kan inte neka att jag tycler det låter rätt skönt också.. men det är ju människorna man träffar där som får en att må så bra i skolan!

sen såär det såklart klänningen som jag förhoppningsvis kommer få låna till balen av min syssling!
den är den finaste jag sett och jag skulle känna mig förbannat vacker i den!
har ingen bild på den, men kommer få en bild snart, får se om jag lägger upp den då! ;)


sen så ska man ju vara UTKASTARE också i tvåan! jag får tänka att det är iaf inte sååå jättelångt dit :)




.


Kommentarer
Postat av: saaandra ;D

Hej emsii :D
Du kommer vara kalasvacker i klänningen och är jag inte utomlands ska jag fan i mig se dig i den, live :) puss på dig!

2008-01-15 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0