SNYGGA BÅGAR

image57


I like them, I like them alot!  
jag var på musikalen Footloose på min födelsedag den 4 januari ( en extremt bra musikal byw)
men.. det jag tänkte nämna var tjejen i garderoben, hon hade precis ett par såna här och hon var såklart skitsnygg i dem!  jag hillar formen, med svarta bågar i den färgen blev dom dock rätt markerande, och det kan ju vara snyggt. men jag personligen skulle nog vilja ha den formen men med silvriga ( eller metall) färg på bågarna ! :)

då skulle jag bli glad! 
jag har ju synfel, men jag klarar mig utan om jag inte känner besvär som huvudvärk. men inland kan man ju inte undgå tanken med att kanske skaffa ett par man kan plocka fram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0