YOU CAN GET IT IF YOU REALLY WANT

image72

SÅÅ irriterande när man inte kan lägga upp bilder på bloggen som man print screenat, hade en bild från i fredags..typsikt typiskt..aja..själv så tyckte jag att min outfit var grymt snygg, jag var nöjd i ett långt svart PANIKSHOPPAT-I-SISTA-MINUTEN-LINNE som jag hade en lite silverglittrig magtröja över från monki, nya heels till det också!  lite inspirerat av henne här:
 
mariestadtjej också!  hon borde komma hit oftare tycker jag! så man kan få se henne in real och förtrollar höns!

idag drog vi iväg några på lunchrasten och impulsåt en dagens på Rhodos, gott deee, trevligt sällskap!

snart kommer simon, antagligen är han trött och slö eftersom han har träning 24/7 :)
aja, lite mys fårealltblii..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0