shaaalllaaall



Jag blir egentligen aldrig sjuk, och om jag nu blir det brukar jag för det mesta pricka in det rätt bra.
för jag är sån som hatar att behöva vara hemma ifrån skolan, man kan missa otroligt mycket
på bara en dag! 
  kom hem igår, PANG så bara jag fick feberfrossa och ont  i halsen! (varför kommer dom jämt samtidigt för mig?)
och jag tänkte 'neej' nu blir man hemma i en vecka och är helt lost i alla ämnen!
  jag stannade faktiskt hemma igår, med gott samvete, för tisdagar har vi tre (!) obetyliga lektioner.
och så idag vaknade jag med efter hel natts sömn och feberfri! den var den kortaste influensan jag har haft! :)

Vet även att det var otroligt sjukt längesen jag lade in några nya bilder, men jag vet inte
vad det är med mig riktigt, har kommit in i något trökstadium där jag inte riktigt hur jag ska få till allt!
har ju nämnt tidigare att jag väntar på att inspirationen ska sätta fart och jaa...jag hatar att jag fortfarande väntar! :)
men jag hoppas på en göteborgsresa snart för jag behöver strosa runt på monki i några timmar och bara köpa
allt som ät så otroligt snyggt där! :O 

Men puss på er alla som fortsätter läsa trots detta flummiga och oregelbundna uppdaterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0